OT: isopropanol opravdu na vsechno

Středa Září 27 10:49:21 CEST 2017

Musím se podělit o zkušenost. Na isopropanolu je napsáno, že vdechování
par způsobuje ospalost. Jinak nějaké varování, že by to bylo jedovaté,
tam není. Chtěl jsem zlikvidovat vosí hnízdo, tak jsem tam stříknul
izopropanol ze spreje a čekal jsem, že ty vosy aspoň trochu zblbnu.
Vypadávaly z hnízda mrtvé a už se neprobraly. Nedávno jsem měl klíště.
Po zkušenostech s vosama jsem na něj kápnul isopropanol a klíště za
chvilku odpadlo samo. No nevím jestli je to pro ten hmyz tak jedovaté -
spíš si myslím, že vzhledem k schopnosti izopropanolu rozpouštět tuky a
zavzlínat všude, ten hmyz dostane vzhledem ke svým rozměrům obrovskou
dávku, kterou nepřežije.

Anděl

---