Rust na Cortex-M

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Září 27 08:58:05 CEST 2017

Já jsem si s tím ještě trochu hrál, nebude to zase tak jednoduché, ale
asi by to šlo použít. Problém nastane, když chcete použít přerušení.
Možná proto to ten zinc vzdal. Koukal jsem do toho, na první pohled to
vypadá jako by tam přerušení použít šlo, ale v příkladech jsem to
nenašel. Všechno cpou do smyčky. V C-čku prostě použijete nějakou
statickou proměnnou, která jde v přerušení sdílet, v rustu je to
problematické, jde to očůrat ale zůstává otázkou jak to udělat správně.
Prostě ten jazyk byl vytvořen se zcela specifickými vlastnostmi, zřejmě
podle zásad a poznatků počítačové vědy, ale zatím jsem do toho nepronikl
tak hluboko, abych to zcela pochopil. A pak je to docela dost práce
přepsat všechny ty struktury z C do rustu, chybička se snadno vloudí a
blbě se hledá. Ale rozchodil jsem blikání pomocí systick v přerušení,
zřejmě tedy vše podstatné pro seriózní práci, vše jen v rustu.
Asi se na to už vykašlu, je to moc práce s podezřelým výsledkem. Jestli
to někoho zajímá, můžu to plácnout na github.

Mrazík