[OT] Lapp newsletter

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Září 26 15:24:33 CEST 2017

No, v "hodně velkém měřítku" to také nesmysl není, používá se už desítky
let. Právě kvůli nízkým ztrátám existují dlouhá DC vedení vysokého napětí.

Nesmysl to asi je v tom středním měřítku, kdy by místo každého
transformátoru musel být měnič. Možná ale je to nesmysl jen ekonomický,
nikoli energetický... nevím.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel