[OT] Lapp newsletter

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Září 26 11:56:18 CEST 2017

 26.9.2017, 11:45:57

Už delsi dobu mam pocit, že v oblasti inkluze, neni ceske skolstvi
prukopnikem, ale spise jednim z poslednich.

Kdyz uz je tu takove vesele vlakno, taky neco pridam. Pokukuju zrovna
po nejakem novem zamestnani, a docela koukam, co nekde chteji ;-)
( zda primo zadavatel, nebo jde o dilo kreativce v personalce je vec
druha ).
Tak treba docela hitem je "aktivni ridicsky prukaz", nebo v
nejmenovane firme hledaji cloveka ktery umi "vyvrtat zavit"

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz