Re: Osazování 01005

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 22 21:36:09 CEST 2017

No a kto mi potom vyvinie to auto kategorie 5++, ak ho nebudeme pohanat?

Ale aby som sa vratil k tomu osadzovaniu, ten freestyle je fakt masaker,
ale zase netreba byt taky optimisticky, ten kamerovy bazmeg je 5x sirsi
ako paskovy podavac a tipujem ze asi tak 5000x drahsi. Takze akurat tak na
stonanovky.

Inak som nepochopil co urobi s tymi suciastkami co identifikoval ze su na
kant (cervene a mozno aj zlte), to vie ten traslak nejako riadit aby nesli
tie suciastky jednym smerom?

wek