Re: Osazování 01005

balu balu na k-net.fr
Pátek Září 22 19:46:17 CEST 2017

Nastastie ten odposluch nefungoval az tak dobre, alebo vase vyvojove oddelenie je pomalsie nez som myslel. My sme ten koncept (po par pivach a kofolach) ale dotiahli do uplnej dokonalosti. Ziaden odpad, ani ziadne starosti so zosypanymi suciastkami :) Stochasticke osadzovanie. To este nemate.

Necham ostatnych pritomnych vynalezcov nech napisu detaily, ak im nevadi, ze im siemens zrealizuje to co tazko vymysleli na Patronke :))