OT: Sluchatkovy kabel, jack 3.5mm, 4polovy

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Září 22 16:48:44 CEST 2017

Koukal jsem cvičně na Aliexpress a je toho plný a různé druhy
(textilní opletení, bez opetení, úhlové koncovky atd.). Např. ten s
opletením přijde na cca $8. Ale jestli to chcete hned...