ESP32 Zkusenosti?

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pátek Září 22 08:35:40 CEST 2017

Mám ESP-WROOM-32 v jednom designu. Pro vývoj aplikací je nejdál
originální IDF. Arduino Core už začíná být použitelné, hlavně v
posledních dnech, co byla přidána podpora pro SPIFFS a Me-No-Dev vydal
AsyncTCP/Webserver knihovnu. Bluetooth část wrapperů pro Arduino je ale
ještě hodně slabá. Jedno jádro je vyhrazené pro IP stack a obsluhu WiFi.
ULP je zatím krajina dost neprobádaná.