Profouknout chip

Jan Brož brozj na email.cz
Středa Září 20 20:57:00 CEST 2017

Chcete jen reflow nebo i překuličkovat? Pokud to druhé, tak tam bychom se
museli domluvit na nějaké ceně za šablonu na ten konkrétní IC (tedy pokud už
jí nemáme někde hotovou).

---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 19. 9. 2017 17:10:47
Předmět: Profouknout chip
"Zdravím, nenašel by se zde nějaký dobrovolník, který by mi
"profouknul" nVidia chip na základní desce notebooku? Ideálně někdo
kdo s tím má zkušenosti. Jde o starší notebook, ale je líto mě ho
vyhodit (DELL XPS M1330 - ideální rozměry, plnohodnotná klávesnice -
rozměry tlačítek, rozumná váha, celkem dobrý displej, mechanicky zcela
v pořádku...). Deska se tam v době záruky měnila snad 3x a vždy to
běželo nějakou dobu a pak se začal rozpadat obraz (ten samý notebook,
ale s Intel grafikou tenhle problém neměl). Desku vymontuji a zašlu.
Samozřejmě na odměně se domluvíme. Nespěchá to (už mi to tu leží roky
tak nějaký týden se to nepo...).

Děkuji
Michal Grunt