VXEXT filesystem

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Září 20 09:38:32 CEST 2017

Dobrý den,

samozřejmě jako řešení se to nabízelo. Zkoušel jsem modul kompilovat na
CentOSu s kernelem 2.6.32, což je jen o pár verzí vyšší, než 2.6.28, na kterém
prý modul funguje. Novější kernely jsem ani netrápil. Následně kolega zkusil
zkompilovat kernel 2.6.28.10 včetně modulu vxext. Přímo ve zdrojácích je pro
něj patch. Make vyhodil prakticky identické chyby, které jsem dostal já při
svém pokusu:
In file included from fs/vxext/cache.c:44:
fs/vxext/fat.h:272: error: expected specifier-qualifier-list before
'kuid_t' fs/vxext/fat.h: In function 'fat_mode_can_hold_ro':
fs/vxext/fat.h:405: error: 'struct fat_mount_options' has no member
named 'rodir' fs/vxext/fat.h:407: error: 'struct fat_mount_options' has
no member named 'fs_dmask' fs/vxext/fat.h:409: error: 'struct
fat_mount_options' has no member named 'fs_fmask' fs/vxext/fat.h: In
function 'fat_make_mode': fs/vxext/fat.h:420: error: 'struct
fat_mount_options' has no member named 'rodir' fs/vxext/fat.h:424:
error: 'struct fat_mount_options' has no member named 'fs_dmask'
fs/vxext/fat.h:426: error: 'struct fat_mount_options' has no member
named 'fs_fmask' make[2]: *** [fs/vxext/cache.o] Error 1 make[1]: ***
[fs/vxext] Error 2 make: *** [fs] Error 2
make: *** Waiting for unfinished jobs....
Nejsem v kompilaci zběhlý, takže mám jen obecnou představu, co mi chce říct.
Co kde přepsat, nadefinovat nebo doplnit, netuším. Google hlásí, že nejsem
první, kdo se s těmito hláškami setkal a nabízí pro každou hned několik
pravděpodobných cest. Nejsem programátor a než se alespoň něco naučím, tak ty
mašiny stihnou zastarat. Nejste na tom někdo lépe?

Díky

Zeman