Emergency BIOS flash pro Acer Aspire E15-575G

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 19 19:57:02 CEST 2017

A nezkoušel jsi to s jinou USB flash, případně bez té USB flash
ale jen s multimetrem na USB napájecích pinech?
Nebo úplně nesystémově přijit do toho napájený USB hub a teprve
do něho strčit USB flash?

PL