Re: OT Programátor NAND flash - nemá nìkdo?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 19 16:53:14 CEST 2017

Na chvilku přestane pršet a byla by šance na trochu lepší náladu,
a Vy to hned zazdíte takovou informaci.  ;-)
Navíc bohužel určitě správnou. Ach jo.

Docela by mě zajímalo, jak to nesou ti programátoři. Já už jsem
taky dělal na zakázku pro docela velké firmy (i když to nikdy nebyla
spotřební elektronika), a naštěstí po mě nikdo řízenou životnost
nechtěl. Nevím, jak bych se zachoval. Zatím si myslím, že bych
odolal a odmítl to, ale kdo ví...

Párkrát jsem slyšel v oblasti automotive, jak konstruktéři mechanických
komponent řekli "...spolehlivě musí to vydržet jen ty 2 roky záruky...",
ale to bylo spíš v situaci, kdy moc nevěděli jak to udělat líp, ne že by
to záměrně šidili.

PL