Emergency BIOS flash pro Acer Aspire E15-575G

Robo robomail na atlas.cz
Úterý Září 19 15:46:37 CEST 2017

Ahoj , soubory .FD jdou z toho .exe dostat.

1.stahni si svuj typ BIOSu, (bude to zip) ten rozbal a .exe uloz treba
na plochu.
2.pravy klik na .exe
   ( - ja mam 7-ZIP file manager - mozna to umi i jiny archiv program - )
   7-zip --> Open Archiv ( ukazou se vsechny soubory v tom .exe )

R.