Re: OT Programátor NAND flash - nemá někdo?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Září 19 08:32:14 CEST 2017

Pokud budete chtit delat consoly a pripojit se na tu TV, zkuste zapatrat
zde https://wiki.openwrt.org/doc/techref/flash.layout

Openwrt je linux, ktery se snazi dostat do skoro kazde wifi krabice.
Takze tam o tom jak se dostat do linux console dozvite snad dost.
Hledejte neco jako UBI, MTD, RX/TX,RS232,FLASH,Console

Nebo pokud ma ta Vase TV RJ45, tak se dostat pres ethernet dovnitr, ale
pres consoly to bude mozna rychlejsi. Kazdy kdo dnes konstruuje nejaky
linux box, tak si nechava zalozni consoly, takze by tam nejspis na PCB
mela byt.

Jirka