Emergency BIOS flash pro Acer Aspire E15-575G

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Září 18 22:02:25 CEST 2017

Pokud je to v záruce, tak šup s tím do servisu s tím, že prostě jeden den šel a druhý den nešel (že mezi tím bylo letiště nikoho nezajímá a obyčejná "blondýna" by si letištní rentgen a nefunkčnost stejně nikdy nedala do souvislostí).

Jakub Šerých

P.S. Netuším jakou barvu vlasů má tvoje dcera a tu závorku samozřejmě myslím ve zcela obecné nadsázce :-)