Re: OT Programátor NAND flash - nemá nìkdo?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 18 21:54:15 CEST 2017

>Skoro bych øekl, ¾e u tak moderních a
>vyspìlých souèástek
>s miliardama prvkù na chipu jsem èekal trochu nìco lep¹ího, ale co u¾
>nadìlám.

To nieco lepsie sa vola FLASH disk, ci uz je to SD karta, USB klucik, SSD,
alebo povedzme eMMC (co je takmer integrac).

Dovodov je niekolko, jeden z nich je ten, ze pamat sa robi v principe inou
technologiou nez bezna logika; druhy je ten, ze sa takto dava volnost
integratorovi volit rozne body co sa tyka kompromisu
spolahlivost/kapacita/zivotnost/rychlost/zlozitost atd.

>tak by stálo zato tøeba ka¾dého 1/2 roku firmware pøeflashovat.

Mozno ano, mozno nie. Toto je presne ako u tych FLASH diskov - bohuzial ten
vyrobca si v 99.9% nedava namahu prezradit, kam ten bod posadil...

wek