Re: OT: Jaké lepidlo.

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Září 15 12:43:55 CEST 2017

Tak, asi je to tak trochu na mne.
Za 165 Kč se na ten váš ovladač určený k opravě ani nepodívám a
odporučím vás na ty dvě firmy co jsem psal v původní zprávě.
A objenejte si nový.
Jinak ta cena 165 Kč je bez DPH a poštovného.
Dnes je vážení jiná doba a pokud se někdo chce zabývat opravou ovladačů,
tak kolik má na hodinu ?
No, když ho to baví, tak proč ne.
Byl jsem letos po dvanácti letech v Holicích a kdo si mne pamatuje před
těmi lety, tak ví, že jsem měl kontakty v německu a u Conrada a navozil
jsem toho tehdy mraky.
Dálkových univerzálů snad stovky. Nejoblíbenější s kolečkem a na ten byl
i test ve Stero Video časopisu, což mi také dosti pomohlo.
Je to tak a taková byla doba. Nebudu tady psát jaké jsem měl náklady a
kolik byl prodej.
V příloze se můžete podívat jak ty nové ovladače vypadají a snad mi
admin promine cca 55 kB přílohu.
Hezký den všem,
Jindra Polívka