MIkrotik L3 -> L4

Luboš Rückl lubos.ruckl na gmail.com
Pátek Září 15 07:53:41 CEST 2017

Shodou okolnosti asi pred mesicem jsem si take hral s jednou deskou RB411.
Od te doby ji mam zapnutou na stole a pouzivam ji pri hrani si s ESP8266
(to se k ni prihlasuje a pres ni se dostava do internetu).

Moje deska ma take uroven licence 3. Nicmene to vubec nebrani pouzivat ji
"jako AP".
Sice ne jako "Home AP" (to v nabidce v konfiguraci skutecne neni), ale jako
"bridge".
Funguje to naprosto bezproblemove.

--
Lubos Ruckl