snímač otisků

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Září 14 11:40:17 CEST 2017

Zdravím,
  toto je na novějších mobilech od Sony součástí probouzecího tlačítka.
Stisknete tlačítko správným prstem, počkáte tak sekundu a je odemčeno.
  Mně se to obalamutit nepodařilo, hlavně proto, že po třech neúspěšných
pokusech se to zablokuje a přejde to na záložní autentikační algoritmus
(gesto/pin atd). Úspěšnost při použití správného prstu je také velmi vysoká
a ani příliš nezáleží na umístění prstu na tlačítku, jeho pootočení atd.
A jde to používat i pro autorizaci plateb, např. na Play Store.
  Docela mi to takto vyhovuje.
  Zdraví Pavel