znáte starý krám PIGGY-535?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Čtvrtek Září 14 03:11:36 CEST 2017

Zdravím

je tu mnoho pamětníků starých dobrých časů, tak to zkusím:

Dostal se mi do ruky čs průmyslový kontrolér, bohužel bezejmený, ale za
to hackovatelný, který je řízen modulem PIGGY-535. (dále už je tu
napsáno jen KMB H&S)

Vypadá to, že i ten modul je naší provenience (?).

Na EPROM byl štítek s rokem 94. To je jediné umístění na časové ose, co
mám k dispozici.

Je tam SAB80C535, 64KB EPROM, 8KB EEPROM a 32KB SRAM, GAL, nějaké RTC s
baterkou a pár jumperů.

Google mlčí tak, že víc už mlčet nemůže.

Program v tom běží a dokonce to komunikuje po sériovce, napůl slovensky
a napůl binární průjem.

O ten sw nemám zájem, spíš bych si tam rád nasypal něco svého.

Zkusil jsem do EPROM vypálit MCS51 Basic v1.3 který má umět 80C535
nadetekovat, ale nekomunikuje.

Moje 8051 znalosti už jsou notně zaprášené.

Údajně modul za těžké prachy prodával v devadesátých letech slon.

Nemáte k tomu někdo nějaký papír?

Hlavě vůli tomu GALu se mi to nechce reverzovat. Disassmu té romky
nerozumím. Našel jsem simulátor ve kterém to dokážu krokovat, ale
nesimuluje periferie, takže je to také nesrozumitelné.

Díky

Jakub Ladman