Re: OT: Jaké lepidlo.

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Září 13 22:55:26 CEST 2017

Drahe ?  Levne ??
Ja jsem velmi spokojeny. Kupoval jsem pro pritelkyni.
Vubec jsem necekal, ze koupim v podstate "original" pro DVB-T prijimac.
Original ma jen takove male kapky a asi s tim ma problem dost lidi.
Novy jsem zatim neotviral ale mozna to udelam a pokud je zajem tak i ten
Panasonic a poslu sem foto.
Nebo soukr. kdo ma zajem.
Jindra Polivka

13.9.2017, 16:45:50
Siri sortimentu, bych jeste nejak pobral ale ty ceny....
Nezbýva, než vzít na vědomí, že existuji veci, mezi nebem a zemí.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz