Re: OT: Jaké lepidlo.

Středa Září 13 15:47:13 CEST 2017

Ne všechno je 1:1 kopie originálu, nedávno jsem sháněl ovladač pro
svoji televizi (Sencor SLE 22F46DM4) a mají jen nějakou naprogamovanou
náhradu:

https://www.dalkove-ovladace.cz/ovladace-pro-televizory-sencor-c-2_111/sencor-sle22f46dm4-nahradni-dalkovy-ovladac-p-5092?zenid=e52651a2cb79ba5d415fbbe1e665507d

Cena 340 + pošta a při představě, že to nebude fungovat a budu to
pracně posílat zpět (a budu lehčí o 2x poštovné), jsem to svoje DO
radši opravil. Nebyly to tlačítka, ale jeden blbý elyt (pochlubil jsem
se tady).

To moje DO má totiž tlačítek jako naseto a televize příliš mnoho
funkcí (USB, DVD), zkoušel jsem nějaký univerzální ovladač z
nejbližšího elektra, sice fungoval, ale jen na něco.

Pavel Kadečka.