Řadič displeje u STM32F429/439

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Září 12 15:11:37 CEST 2017

----- Original Message ---------------
>Potřeboval bych vysvětlit jak pracuje řadič displeje u vý±e uvedených
>MCU.
>Pročítám DS a nějak se mi boří představy. Furt hledám kde je nějaká
>videoRAM, ze které se obrázek automaticky vykresluje.
>
>Pochopil jsem správně µe abych zobrazil na displeji statický obrázek
>(třeba nějaký text), musím pořád obsluhovat řadič a posílat do něj
>jednotlivé pixely furt dokola?

Vy nie.

Ten LCD-TFT controller (LTDC) je nieco ako DMA kontroler, ktory si po
naprogramovani na "citacej strane" sam chodi na zbernicovu maticu (a
odtial do niektorej z pamati podla pripojenych zbernic, vid obr.2 v
RM0090, t.j. FLASH, SRAM1 az SRAM3 a FMC); jeho "zapisovacia strana" su
priamo vystupne piny.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list