WiFi Hotspot na win

Sobota Září 9 07:05:21 CEST 2017

Venoval jsem tomu vcera nejaky cas, je to nejak funkcni ale ne stabilne
- chvilema se comp odpoji od internetu, chvilema zase nekomunikuje jako
AP, obcas jde oboje najednou.
Jako STA ma adresu prirazenou ze site pres DHCP, jako AP (vytvori se
dalsi virtualni adapter) jsem nastavil pevnou adresu 192.168... a
spustil na to aplikaci DHCP server
Metriku jsem upravil, aby mel vetsi prioritu interface STA
Asi chybi jeste nejake nastaveni?