ESP8266 "parazitni" AP AI-Thinker_xxxxx

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Září 6 22:20:10 CEST 2017

Zdravím,

hraji si tady s moduly Wemos D1 mini. Programuji je přes Arduino.

Momentálně tam mám nahrátý kod, který se tváří jako wifi client a
připojuje se k web serveru.

Nicméně mě překvapilo, že  modul svítí "parazitní AP", které se jmenuje
AI-Thinker_xxxxx, kde xxxx je závěrečná část z MAC adresy.

Na toto AP se lze připojit, má adresu 192.168.4.1, funguje DHCP server.
Nicméně neposlouchá na žádném TCP portu.

Nejsem si vědom, že bych záměrně AP aktivoval.

O co se jedná, tušíte někdo?

Ve vlastním kodu aktivuji připojení takto:

  WiFi.begin(ssid, password);

   while (WiFi.status() != WL_CONNECTED) {
     delay(500);
     Serial.print(".");