DAQ Redlab

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Neděle Září 3 15:31:37 CEST 2017

Ahoj,

stáhnul jsem si tu instalačku a zdá se, že ty jejich prográmky jsou
psaný v .NET.
To znamená, že tam bude někde nějaká DLL, kterou si naimportuješ do
VisualStudia jako externí referenci a s ní se ti tam pak objeví funkce,
a jejich prototypy.
Pak už to znamená experimentovat.
Nevím, v čem obvykle programuješ. Tady by bylo na výběr Visual Basic
nebo C#.
Já osobně silně preferuju C#.
VS community je zdarma pro individuální vývojáře (ať už to znamená cokoli).

Tolik teorie, prakticky jsem to nezkoušel, bo si nechci zasírat komp
něčím, co ani neplánuju používat.
Pokud to máš všechno nainstalovaný a taky VS a nevíš jak dál, můžu se ti
na to kouknout třeba přes TeamViewer.

Honza
AOWD PADI  :-)