baterie HE3DA

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Říjen 31 22:12:00 CET 2017

Smysl to dává, ale již to vymyslelo hodně lidí. Jak jsem psal: Volvo systém
se setrvačníkem testovalo, v F1 to funguje zcela běžně (pokud to není
omezeno předpisy) a třeba gyrobusy ve Švédsku existují myslím 40 let? Takže
setrvačník není špatný nápad, ale co ten chlapík na tom vymyslel nového?

S pozdravem Pavel Poucha
(Odesláno z mobilního telefonu)