baterie HE3DA

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Úterý Říjen 31 18:53:29 CET 2017

Hmm. Pořekadla? Objevil kolo. Dělá z komára velblouda. Jednooký mezi
slepými králem... a na konec http://beaconpower.com/proven-success/

K vaší otázce. Domnívám se že v dnešní době, pokud tomu udělá dobré
promo a obalí to zaklínadly z oblasti  eko "snížit spotřebu energie i
emisí oxidu uhličitého...", tak bude vyznamenán.

Vlastně jak moc hmoty a moc rychle musím roztočit, abych z toho mohl
čerpat 100W po dobu 2 hodin, zanedbáme li tření?

Petr