E-ink Re: Zatraceny Ccko

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Říjen 31 16:43:06 CET 2017

Čtečka s e-ink mě při překreslování dělá totéž, ale rychleji (možná je to jen komunikací). Když to maže tak to invertuje
obraz a pak to nakreslí novou stránku.

Jde to smazat i bez inverze, ale kvalita se s každým překreslováním zhoršuje. Po inverzi se to zase spraví.
Dřív jsem měl inverzi po 5, pak po 3 stránkách. Teď po každé. Mám to již několik let a je poznat, že ten display stárne.
Ale pořád bez problému čitelné. Nebo se mě zhoršuje zrak :-(

Dnes ale může být technologicky display s mnohem větším množství přepisů, mám ji no přes šest let.