E-ink Re: Zatraceny Ccko

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Říjen 31 15:55:07 CET 2017

Me to take fascinuje navic se uz delaji i podsvicene varianty takze je
vyreseno jak skvela viditelnost na Slunci tak v noci.

Pouzil jsem knihovny primo od Waveshare, ale byly pro AVRko tak jsem tam
neco porovnaval, protoze neni treba resit tolik RAMku. Nicmene mi prijde
aspon co jsem to kontroloval, ze je to podle DS. On to stejne je displej od
Good Display.

http://www.good-display.com/products_detail/productId=322.html

pri tom prekreslovani to vypada takhle
http://www.cncnet.info/galery/ESP/eink/20171031_154529.mp4