E-ink Re: Zatraceny Ccko

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Říjen 31 15:30:00 CET 2017

No je to muj prvni.... ;-) je to 4.2" a umi krome cerne i cervenou.

https://www.waveshare.com/product/modules/oleds-lcds/e-paper/4.2inch-e-paper-module-b.htm

Nicmene je treba upozornit, ze tech displeju se dela asi vic typu a hlavne
jsou to zrejme ruzne generace.

Treba ten muj nez se vykresli asi trikrat blikne. Jeste to budu muset
prostudovat, ale zrejme to tak je. Nevim zda to treba souvisi s tim, ze umi
jeste krome cerne i cervenou.

To co je videt zde je opravdu uz hodne dobry:

https://www.youtube.com/watch?v=enzUbiSWenQ

Me to prijde skvele treba misto ciferniku....treba na takovy barometr, nebo
i treba hodiny. Ten papirovej vzhled je skvelej.

RV