Re: OT: práce

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Úterý Říjen 31 14:39:22 CET 2017

O tom to bohužel celé je.

Pracuji za pouhé 2/3 výplaty co mi nabízejí obratem okamžitě v okruhu 50km
a 1/2 toho co bych získal v okruhu 100km. Čím jste specializovanější, tím
máte vyšší hypotetickou výplatu, ale v reálu je člověk rád když může dělat
poblíž domova. Ještě horší je, když to zaměstnavatel moc dobře ví :).

Čas s dětmi než vyrostou a opustí nás je k nezaplacení. Je to hlavně o
osobních prioritách.

Martin.