Zatraceny Ccko

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Říjen 31 14:33:18 CET 2017

Nikdy jsem se netajil odporem k necemu tak hnusnymu jako je ceckova syntaxe
(je jedno v cem) a opravdu to pouzivam s nejvetsim odporem.

Jak pisete proste to napisu a nebudu se tim nikde chlubit...nakonec se to
ale rysuje uz docela dobre:

http://www.cncnet.info/galery/ESP/eink/20171031_132514.jpg

to je jen zkusebni vypis prevzatych argumentu z dotazu z weboveho serveru
beziciho na ESP32. Ten e-ink je fakt docela zajimavej - napada me dost
moznosti pouziti. Navic ty co maji castecny refresh uz jsou docela rychly.

RV