RE: nabíječka LIpol Parkside PABS18-Li B2-2

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Říjen 31 14:00:08 CET 2017

Doma zjistím, jestli je to na 10,8V nebo 12V aku, abych tady nekecal. Každopádně by byla zadarmo, mně je na nic a už ji nikdy určitě neopravím, navíc jsem místo ní koupil Makitu, takže ani aku nebo nabíječku už nevyužiju.