Re: OT: práce

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Říjen 31 13:47:14 CET 2017

No záleží, v jakém jste kraji, když je to jeden z těch chudčích, tak nic
moc. Jako ano, volají mi cizí personalistky i do práce na pevnou linku,
taková drzost bych řekl... ale často je to mimo okres = musel bych koupit
druhé auto, nyní jezdím MHD a navíc i přes mazání medu kolem huby jsem na
pohovorech často zjistil, že by to až takový skok k lepšímu nebyl, zvláště
když uvážím náklady a čas na dojíždění.
Karel