Re: nabíječka LIpol Parkside PABS18-Li B2-2

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Říjen 31 13:29:53 CET 2017

On Tue, 31 Oct 2017, AZe wrote:

> Podovolím si oživit téma a podělit se o zkušenost:
> Mám vrtačky PABS 18-Li B2 dvě, před lety se tady o nich diskutovalo, snad
> kolem roku 2011, kdy je Lídl prodával. Časem Li-Ion aku odešly, kuchnul jsem

> Při pátrání po aku pro Makity a Metabo jsem našel možnost opatřit náhradu
> původních aku Parkside. Origo aku už nejsou, výrobce
> KOMPERNASS GMBH, BURGSTRASSE 21, D-44867 BOCHUM je už nevyrábí.

Ja mam jeste starsi model toho sroubovaku s NiCD aku. Kdyz mi doslouzil
oslovil jsem Kompernass a ti mi napsali ze uz tyhle nahradni aku nedelaji
at si koupim novy model sroubovaku - ten co mate Vy.

Takze to vypada ze nahradni aku k produktovym modelum zajistuji jen po
dobu kdy ty origo jakz takz slouzi a kdyz uz je treba vymena tak uz je
taky nedelaji ...