Re: OT: práce

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Říjen 31 08:34:51 CET 2017

Zdravím, to si dobře rozmyslete, pokud se uživíte sám doma, tak není nic
lepšího.
Pokud by jste jen pro nějakou firmu dělal nějaké služby na živnost s tím,
že by jste tam sem-tam přišel, taky je to taky OK .
Ale pokud by Vás chtěli na HPP (hlavní pracovní poměr) případně na
zkrácený, tak to je mnohdy naprostá katastrofa.
Pokud to mohu upřesnit, tak tou katastrofou je hlavně počet naprosto
nesmyslných, zbytečných, zdržujících a byrokratických činností, co po Vás
budou chtít.
Už jen ta debilní evidence docházky a honění minut aby člověk nepřišel
pozdě. Různé propustky k lékaři, zdůvodňování proč si chci koupit ten nový
multimetr atd..
Karel