Zesilovač s výstupem -200V až +200V / 50mA pro D/A převodník

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pondělí Říjen 30 20:27:21 CET 2017

Ahoj,

otázka je zda to má mít více k audio zesilovači, nebo k trošku
historičtějšímu zapojení a to k zesilovači co se používal v analogových
osciloskopech. V té době se objevilo pár hezkých zapojení, tak aby se
obešlo napěťové/výkonové zatížení koncových prvků. Přeci jen kapacitní
zátěž udělá svoje a použité frekvence taky. Byla tam hezká kaskáda
tranzistorů, nevím kdo to vymyslel, na první nástřel jsem našel např.
schema od Philipse:

http://bee.mif.pg.gda.pl/ciasteczkowypotwor/Philips/pm3206.pdf

strana označená 68. Třeba to někomu něco připomene a můj dojem Deja vu
zpřesní.

Radek (benedikt2hw.cz)