Re: zrušení letního času

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pondělí Říjen 30 14:22:00 CET 2017

Nějaké pokusy už byly, dokonce začaly před více než 20 lety, ale zatím
vždycky dopadly dost divně. Třeba formát UN/EDIFACT definoval zprávu
typu převodní příkaz (a další související), ale bylo to tak strašně
zbastlené, že třeba zpráva kredit ("variabilní symbol") se v jedné
národní implementaci dávala do poznámky, v jiné zase do nějakého úplně
absurdního servisního pole a nad tím vším byly vybudované strašně
složité a drahé (IBM) konverzní servery, že myšlenka uhynula dřív než
pořádně vznikla. Teoreticky je to pořád možné, třeba u emailu se taky
víceméně sjednotilo zabezpečení, ale stačí lehce nechtít a nepovede se
to nikdy :-)

Aleš Procháska