RE: OT zrušení letního času

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Říjen 29 23:53:17 CET 2017

Tak třeba já. Je to pro mě u jarní změny otázka tak 3 týdnů až měsíce, než si moje tělo zvykne na nový rytmus. Jsem noční pták, jestli je odpoledne/v podvečer venku světlo nebo tma je mi úplně jedno. Zato ranní vstávání v šest... :-((
U podzimní změny to snáším lépe, ale i tak mi to tak týden trvá, než si tělo zvykne.
Kdyby bylo po mém, zrušil bych změny okamžitě, a to do standardní astronomické (nikoliv letní) polohy.

Jakub Šerých