Re: OT zrušení letního času

Neděle Říjen 29 23:21:16 CET 2017

Já to špatně snáším. Moje manželka to taky špatně snáší. (a to jsem já typ sova a
ona skřivan). A naše děti taky špatně snášely, když jsme je ráno budili do školky o
hodinu dřív. Museli jsme je pak na nový čas převádět postupně.

Dokud jsme měli televizi, tak jsme si občas nějaký program nahráli na později. Při
změně času to nesnášelo naše video, vždycky nám nahrálo o hodinu vedle, buď proto,
že si čas nezměnilo, anebo proto, že si změnilo čas a navíc o hodinu posunulo pořady
vložené k nahrání před změnou času, pochopitelně nastavené na čas, který byl v
programu podle nového času, nebo podle týdenního nahrávání vždy ve stejnou dobu.

Jednou mi málem uletělo letadlo, budík na mobilu se mi přeplánoval.

Mě je jedno, jestli se to jmenuje letní nebo zimní. Jen ať to je proboha furt
stejně!

D.O.