Re: OT zrušení letního času

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Neděle Říjen 29 18:16:51 CET 2017

problemu sa nevyhol ani kolotoc :-) Zrovna o 2:30 sa nieco pokazilo a
vyzadovalo to pristup do masiny. Urychlovac samotny bezal, tam je vsetko
na UTC. Ale pristupovy system sa rozhodol, ze nikoho nepusti do prace
ani do riadiaceho centra. Tak tipkovia cakali, pososvali kavu a odisli
robit az o tretej noveho casu :-)