Re: OT: zrušení letního času

Neděle Říjen 29 17:54:01 CET 2017

Dne 28. října 2017 22:32 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz> napsal(a):
> Ja si myslim, ze o usporu uz dnes vubec nejde, ale spis ta zmena casu
> usnadnuje lidem fungovani s ohledem na denni svetlo. Vubec nechapu, proc to
> nekomu vadi, kdyz je cim dal min casomericu, co se musi serizovat.

Automaticky se mi nastaví jen počítač. Mobil sice taky, ale musím ho
vypnout a zapnout. Nástěnné hodiny máme klasické ručičkové, pak mám
jedny hodiny na teploměru (ale na ty se moc nekoukám) a jedny v autě
(ty se určitě nepřenastaví samy).

Meteostanice se nastavuje sama, ale je závislá na tom signálu z
vysílače v Německu, takže to je další důvod, aby to zrušila celá EU.
Resp. stačilo by Německo, ale to je zakládající stát EU, tak
předpokládám, že když Německo, tak rovnou celá EU.

P.K.