Re: OT zrušení letního času

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 29 17:52:34 CET 2017

Myslím, že to s těmi vlaky a autobusy vůbec není megasložitý problém.
To, že hodinu stojí, je podle mě proto, aby se lidi mohli spolehnout na
jízdní řád.
Takže když třeba jede vlak z Prahy do Bratislavy v 02:00 a v Brně by měl
být v 04:30.
Jenže kdyby tu hodinu nestál, tak by v Brně byl už ve 03:30, a lidi co
tam přišli
na 04:30 by se dozvěděli, že jim spoj odjel už před hodinou.

Při opačném posunu je to snadné - prostě se na ceduli na nádraží v Brně
objeví
informace, že vlak má 60 minut zpoždění a nic se neděje. Lidi jsou buď
chytří
a přijdou později, nebo jsou nechytří a budou hodinu čekat.

Těm 20% lidí, co jim to děsně vadí, nevěřím. Mám pocit, že kdyby jim
nikdo neřekl,
že je to problém a možná kvůli tomu dostanou rakovinu, tak jim to vadit
nebude.
Přece tihle lidi snad na dovolené nevstávají každý den v 05:30 jako v
práci. A za těch
10-20 dnů dovolené si ten cyklus posunou, takže by je to po dovlené
čekalo opět
takové "peklo".
A co směnaři? Těch taky není málo.

Vy ani já to nevyřešíme. Vy asi hlasijete za jednotný čas, já zase
hlasuju za co
nejproměnlivější čas, který dovolí co nejvíc provozovat venkovní aktivity.

PL