Re: zrušení letního času

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Říjen 29 17:46:32 CET 2017

 29.10.2017, 17:36:34

Pokud nejezdite vlakem, asi vam nebude prilis vadit, ze si treba
masinfira meni pracovni dobu, jak chce. Ale jsou i lide, kteri tim
vlakem jezdi a ti vetsinou pozaduji, aby to jezdeni melo jakousi
predikovatelnost a stabilitu.
U obchodu je to podobne. Cestou do prace, si chci koupit cerstve
pecivo na svacinu, a cestou z prace zase neco k veceri. A k tomu,
kupodivu potrebuji vedet, kdy ma obchod otevreno. Pokud se
obchodnikovo chteni otviraci doby, neprotne s mim chtenim pobytu v
praci, ja budu nastvanej a hladovej a on bez obratu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz