RE: zrušení letního času

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Říjen 29 17:16:42 CET 2017

ja teda jezdim do prace autem cca 40min, na 6:00. vstavam 4:45,  ten posun me cim jsem starsi , tim vic ..se... :-).
delam v Praze a tam na 6:00 do prace moc lidi nechodi, ale jsem radeji s rodinou a na 6:00 jsem vozil drive i lidi, aby neco usetril na jizdnym, tazke zvyk, ktery se hodi.
spat chodi pred pulnoci a je to akorat.
letni cas je fajn, potrebuji odpoledne videt.
zemedelci co potrebovali svetlo, uz asi nejsou, protoze u nas jezdej traktory i v noci s halogenama.
takze za me zrusit soupani casem a idealne nechat letni ..
tomik.

A také ty stesky, jak se lidem rozhodí metabolismus a všichni kvůli tomu budeme nemocní nebo rovnou zakalíme, to je teda už sranda maximální. To jako tihle lidi nikdy nejdou třeba zapařit a neposunou večerku o několik hodin? A nikdy nejedou na dovolenou, kde mají rytmus úplně jiný atd.? O lidech, pracujících na směny se pak ani nemá smysl zmiňovat. Ti mají daleko větší přechod každých pár dní.

PL