Re: OT: zrušení letního času

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Říjen 29 02:34:54 CEST 2017

Technicke duvody:

1. Verejna doprava musi hodinu stat (a cestujici cekat)

2. Ti kdo maji zrovna smenu, ji maji o hodinu delsi BEZ naroku na proplaceni

3. Pokud se cas strida, tak nelze pro vypocet doby trvani pouzit rozdil
v casech

4. Prodrazuje to vyvoj SW, vse musi byt v UTC, jinak neco obcas nefunguje.

   Problem je, ze to vetsina programatoru porad to nevi, takze tomu pak
odpovidaji vysledky.

A jeden osobni, proste nepochopim, ze to stridani stoji lidem za tu
namahu a pritom to neprinasi.

Kdyz si vezmete noviny, televizi, nebo tuhle diskuzi.

Slavek

PS: V dobe, kdyz se hodny sami neprestelovavali, tak jsem pouzival
vyhradne zimni cas.

Byly pro to dva duvody, jednak pohodli, druhy pak, ze mi zmena casu
rozhodila casove znacky souboru a vsechny se pak zobrazovali jako zmenene.

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158