Covox (LPTDAC) - DA prevodnik R2R

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Říjen 27 22:08:55 CEST 2017

Zdravim,
nejdriv jsem si myslel, ze pod tim nazvem je mysleno neco jineho ... to
uz je let, co jsem to pouzival. mozna to jeste v nejake krabici mam
stale, musel bych pohledat.

laboroval jsem kdysi se zapojenim - nakonec jsem skoncil s neim podobnym
(pokud pamet funguje) jak je to R2R (zdroj armory)
ale nemel jsem to na oscilu, zapojeni jsem posuzoval podle zvuku, jaky z
toho lezlo: nejmene harmonickych (pisklavych zvuku), nejmene zkreleni ...

:)

   Sam