Re: Koupe Atmelu Microchipem - dusledky se zacinaji projevovat - VYRESENO

František Burian BuFran na seznam.cz
Pátek Říjen 27 17:29:07 CEST 2017

To jsem nezkoušel, pravda mohl jsem to zkusit dát tam větší ... Jak jde o vf
analog, mám tendenci spíš ubírat maje v potaz parazitní kapacity, než
přidávat. Až se mi tu objeví nějaký na servis, zkusím dát 22pF co to udělá.
Jen tak ze cviku ...

Deska je tady: https://student.robotika.ceitec.vutbr.cz/PCBS/KM2/blob/
master/bin/RevB/KM2.bpv.png ten krystal je tam připojený fakt nejblíž jak to
jde... Na osazováku je sice 15p ale osazuji (osazoval jsem) 10p.

Ten Full Swing Oscilátor tam v této revizi ještě je (já to na něj v
prvopočátku svedl protože to bonzoval Asix Up při programování, nemám Rev K
jak jsem si myslel ale Rev G), funguje mi to na něm, ale s menšími Cp.
Frekvenci jsem neměřil (nepotřebuji ji přesnou, jen vyšší než interních 6
MHz), ale +- to kolem těch 20MHz kmitá protože podělené časy timerů
odpovídají původní desce ...

Franta
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 27. 10. 2017 17:00:41
Předmět: Re: Koupe Atmelu Microchipem - dusledky se zacinaji projevovat -
VYRESENO
"Hm takze s najvacsou pravdepodobnostou 18pF... Divne, to by s 10pF fakt
malo fungovat, ba dokonca by som povedal ze to je malo.

>Se starým chipem ale funguje.

Njn... jasne, tam sa toho mohlo pomenit vela, najma ak naozaj vynechali ten
high-gain oscilator, aby usetrili miesto = zlacnili vyrobu.

Len tak cvicne, co sa stane ak tam vacsie, napr. rovno 22pF miesto tych
10pF?

wek