Re: OT: zrušení letního času

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Říjen 26 09:16:29 CEST 2017

Zdravím,

zeptám se, kde jsou momentálně důvody v přetrvávání změny času? Četl
jsem na to téma hodně článků (laických a politických) a víceméně
všichni se snažili naznačit, že úspora elektriky je prakticky nulová.

Jaké jsou tedy důvody setrvání u změn času?  Setrvačnost?

Osobně by mi nejvíce vyhovoval trvale letní čas.

Petr